reklama na autobusu
brendiranje autobusa
beobus city brendiranje autobusa
novi-slider5

Brendiranje autobusa i minibusa

Vašu reklamu može videti preko 150000 ljudi dnevno.

brendiranje-autobusa_beograd
Brendiranje autobusa i mini buseva
reklama na autobusu
previous arrow
next arrow

NAS AUTOBUS-SAVRSENO MESTO ZA VASU REKLAMU

Vise od polovine Beograda koristi gradski prevoz a jedna voznja u proseku traje i do sat vremena.Druga polovina beograda se sa gradskim prevozom srece svakodnevno u saobracaju,na ulici.Mozda ce vam biti zanimljivi podaci da gradski prevoz koristi preko 220.00 penzionera ili osoba starijih od 65 godina.Procenjuje se da ima oko 300.000 zaposlenih a ostatak cine studenti,djaci i ljudi koji ne pripadaju ni jednoj od navedenih grupa a redovno ili povremeno koriste usluge javnog prevoza.Odaberite ciljnu grupu za vase usluge i proizvode a mi vam nudimo reklamni prostor na vozilima.

Danas dobro razvijeni marketing ima veliki doprinos uspehu i opstanku na trzistu.Reklame kao vid dobrog marketinga stvaraju uspesne firme a na trzistu pobedjuju oni koji se vise nude.Vazno je svugde i stalno biti .Mi imamo idealno resenje da Vam vecina gradjana vidi i procita poruku i tekst.
Nudimo mogucnost brendiranja spoljasnjosti i unutrasnjosti vozila gradskog saobracaja.

Reklama unutar vozila je vidljiva publici koju cini preko 75% gradjana. Unutrasnjim brendiranjem vozila targetiramo slobodno vreme koje nasi sugradjani provedu na putu do posla, skole, prijatelja, a koje u proseku traje 22 minuta po voznji i omogucava isto toliki kontakt sa reklamom. U 83% slucaja putnici po izlasku iz vozila obave neku vrstu kupovine u roku od 10 minuta.
Ova vrsta medija omogucava detaljno informisanje putnika o proizvodima, popustima, clanskim kartama i ostalim korisnim i zanimljivim podacima.
Kampanje klijenata u unutrasnjosti vozila moguce je realizovati koriscenjem raspolozivih povrsina za brendiranje u samim vozilima u zavisnosti od vrste i tipa vozila.
• Osnovnu ponudu predstavljaju klasicni plakati, bus indoor standardi, bus indoor backlight, uspravni, postavljeni u razdelnicima po segmentima vozila i horizontalni plakati razlicitih dimenzija na kosinama.
• U svakom vozilu u nasoj mrezi klijentima je na raspolaganju minimum 5 pojednicanih klasicnih povrsina za brendiranje, a konkretna informacija o njihovom broju i tipu na raspolaganju je prilikom odabira linija i planiranja same kampanje.
• Pored klasicnih oglasnih povrsina moguce je brendiranje podova, plafona, sedista, rucki, kao i postavka hengera, stikera i voblera na za to predvidjenim mestima u vozilu.

Reklama na spoljasnjosti vozila u proseku predje 300 km dnevno tokom 18 sati boravka u saobraæaju i vidljiva je svim gradjanima. U mogucnosti smo da ponudimo oglasni prostor najnovijih vozila u gradskom saobracaju Beograda.
Spoljasnje brendiranje vozila podrazumeva uslugu total spoljnog brendinga vozila iz nase mreze, presvlacenjem kompletnog vozila raznim vrstama folija prema idejnom resenju klijenta. Novina koju donosi Beobus city jeste parcijalno brendiranje spoljasnjosti, takozvani bus billboard na bocnim stranama vozila. Ova vrsta usluge donosi kvalitet mobilnosti u odnosu na fiksne bilborde, a smanjenjem troska produkcije u odnosu na total brending cini ovaj medij finansijski efikasnim i adekvatnim cak i za vremenski krace kampanje te konkurentnim alternativama u OOH oglašavanju.

Unutrasnje brendiranje autobusa
Unutrasnje brendiranje autobusa
brendiranje autobusa

Mapa putanje vozila

Mapa kretanja autobusa
Linija 511, Zeleznicka stanica – Sremcica (linija crne boje)
Linija 24,  Dorcol-Neimar (linija crvene boje)
Linija 25, Kumodraz-Karaburma (linija svetlo plave boje)
Linija 50, Ustanicka – Banovo Brdo (linija ljubicaste boje)
Linija 507 ,Resnik-Knezevac (linija tamno ljubicaste boje)
Linija 92 , Osruznica – Zeleznicka stanica (Linija svetlo ljubicaste boje)
Linija 55, Stari zeleznik-Zvezdara ( linija crvene boje)
Linija 58, Novi zeleznik-Pancevacki most (linija ljubicaste boje)
Linija 521,Vidikovac – Tarais (linija zeleno-plave boje)
Linija 505, Miljakovac- Miljakovacke staze ( linija ljubicasto-crvene boje)

%

Pokrivenosti ukupne populacije u sredinama sa javnim prevozom

Sati dnevno u saobracaju

Posek predjenih kilometara u toku dana

%

Slucajeva po izlasku iz vozila putnici obave neku vstu kupovine u roku od 10 minuta

Call Now Button